CELEBRUJ DZIEŃ KOBIET -20% EXTRA Z KODEM: MARZEC

Biżuteria Swarovski

 

Rok 1895 - Daniel Swarovski, czeski jubiler, patentuje elektryczną maszynę do cięcia, która precyzyjniej tnie kryształ niż w sposób ręczny. W 1895 roku zakłada Swarovskiego w małym miasteczku Wattens, wysoko w austriackich Alpach, ponieważ potencjał energetyczny oferowany przez pobliskie rzeki czyni go idealnym miejscem dla pierwszego zakładu produkcyjnego Swarovskiego. Wizja Daniela polegała na wykorzystaniu kryształu do stworzenia „diamentu dla każdego”, a jego pionierskie innowacje w dziedzinie cięcia szkła pomagają nam kontynuować misję do dzisiaj.

Rok 1899 - W Paryżu produkty Swarovski stały się znane jako „Pierres Taillé de Tyrol”, z szarotką - szlachetnym kwiatem, który odzwierciedlał austriackie pochodzenie kryształu, a także jego jakością - reprezentującą firmę w pierwszym logo Swarovski.

W 1919 roku powstaje spółka TYROLIT Group, która wykorzystując wynalazek Swarovskiego wyspecjalizowała się w produkowaniu narzędzi szlifierskich. Innowacyjne metody szlifowania kryształów przydały sie w jubilerstwie, oraz sprzyjały też rozwoju reflektorów LED, reflektorów drogowych oraz miały swój wkład w dziedzinie optyki. Odpowiedzialne za rozwój tych technologii są spółki-siostry Swarowskiego: SWAREFLEX, a także SWAROVSKI OPTIK.

Rok 1965- Swarovski zaczyna produkować precyzyjnie cięte kamienie szlachetne, w tym szafir, perydot, ametyst i markazyt.

W roku 1976 Powstaje pierwsza kryształowa figurka Swarovskiego. Figurki myszy są podawane zawodnikom na Zimowych Igrzyskach Olimpijskich w Innsbrucku i okazują się tak popularne, że Swarovski rozwija figurki kryształowe i oferuje je w linii dostępnych produktów Swarovskiego. Miliony kolekcjonerów na całym świecie kochają dziś te przedmioty kolekcjonerskie. W tym samym roku Swarovski Gemstones staje się pierwszą firmą na świecie oferującą wycinaną maszynowo sześcienną cyrkonię dla przemysłu jubilerskiego.

Rok 1983 - Pierwszy sklep Swarovskiego - Silver Crystal Sutie - otwiera się na prestiżowej londyńskiej Old Bond Street, sprzedając kryształowe figurki, które są na tyle popularne, że duża figurka żółwia zostanie skradziona podczas włamania już w pierwszym dniu otwarcia sklepu.

Rok 1987 - Swarovski Crystal Society (SCS) został stworzony dla kolekcjonerów, którzy dzielą się swoją pasją do figurek kryształowych. Dzisiaj SCS jest największym na świecie stowarzyszeniem kolekcjonerskim, z międzynarodowym zespołem 325 000 członków w ponad 125 krajach.

Rok 1997 - Opracowanie zaawansowanej technologii wspomaganej komputerowo która pozwala Swarovskiemu na perfekcyjne cięcie maszynowe kamieni półszlachetnych, w tym szafiru, perydotu, ametystu, cytrynu i topazu.

Rok 2004 - Nieustannie wprowadzając innowacje w świecie kryształów, Swarovski opracowuje krój Xilion, który zwiększa blask kryształowego blasku. Od momentu wprowadzenia na rynek XILION oznacza najwyższy blask, intensywny blask i fascynujące efekty świetlne.

Rok 2012 - Swarovski wyznacza nowe standardy w precyzyjnym cięciu dzięki wprowadzeniu kryształu XIRIUS 1088. Nazwany na cześć najjaśniejszej gwiazdy w galaktyce, zawiłego pokroju podobnego do kamienia szlachetnego, bogatego koloru i ulepszonego foliowania tworzy wyjątkowo trwałą nową generację kryształu, zbliżając go do diamentu.

Rok 2013 – Swarovski angażuje się w działalność charytatywną, zarówno w lokalnej społeczności, jak i na całym świecie, Fundacja Swarovski została utworzona, aby wspierać projekty charytatywne w ramach trzech głównych filarów: Wspieranie kultury i kreatywności, Promowanie dobrobytu i praw człowieka oraz Ochrony zasobów naturalnych

 

MARKA SWAROVSKI

Swarovski Group obejmuje Swarovski Optik, który produkuje precyzyjne produkty optyczne, takie jak teleskopy i lornetki. Tyrolit, wiodący producent narzędzi do szlifowania, piłowania, wiercenia i obciągania, a także dostawca narzędzi i maszyn; oraz Swarovski Crystal Business.

Swarovski Crystal Business, założony w 1895 r., Reprezentuje największy obszar działalności grupy Swarovski. Swarovski projektuje, produkuje i sprzedaje najwyższej jakości kryształ, oryginalne kamienie szlachetne i gotowe produkty, takie jak biżuteria, akcesoria i rozwiązania oświetleniowe. Dzięki bogatej historii i kulturze technologicznego przywództwa, Swarovski jest zaangażowany w rozwój i utrzymywanie go na najwyższym poziomie i przoduje w projektowaniu, kreatywności i innowacjach technologicznych. Swarovski jest członkiem Responsible Jewellery Council (RJC) i United Nations Global Compact (UNCGC). Zakłady produkcyjne Swarovskiego to Austria, Indie, Tajlandia, Wietnam, Serbia i USA, a ich produkty są sprzedawane w ok. 170 krajów.

Tyrolit, który został założony w 1919 r., Jest jednym z wiodących światowych producentów narzędzi do szlifowania, cięcia, piłowania, wiercenia i obciągania oraz dostawcą narzędzi i maszyn dla branży budowlanej. Tyrolit oferuje swoim klientom ekonomiczne i „zielone” rozwiązania. Ponadto dzięki globalnej sieci sprzedaży i zespołowi doświadczonych inżynierów  Tyrolit zapewnia najwyższej jakości usługi. Tyrolit ma 27 zakładów produkcyjnych w 11 krajach i na pięciu kontynentach.

Swarovski Optik, założony w 1947 r., Jest jednym z wiodących światowych producentów precyzyjnych produktów optycznych dalekiego zasięgu, zapewniających najwyższe standardy jakości i najwyższy komfort obsługi oraz jeden z wiodących światowych dostawców optyki dalekiego zasięgu do polowań, obserwacji natury, zwierząt. Produkty Swarovski Optik są sprzedawane w 85 krajach na całym świecie.

 

ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ

Marka Swarovski czuje się odpowiedzialna za swoje dziedzictwo. Staramy się pozostać wierni wizji naszego założyciela Daniela Swarovskiego, która dbał nie tylko o wysoką jakość produktów czy wysokie standardy pracy swoich pracowników, ale również środowisko i społeczeństwo jako całość.

Dążymy do jak najwyższego rozwoju naszej działalności w sposób szanujący ludzi i środowisko. Zaczęliśmy w 2000 roku od Swarovski Waterschools, założyliśmy zespół i strategię zrównoważonego rozwoju w 2012 roku i założyliśmy Fundację Swarovski w 2013 roku, aby uhonorować filantropijnego ducha Daniela Swarovskiego.

W dzisiejszym świecie nasze podejście biznesowe ma na celu stworzenie wysokich standardów i wartości dla naszych klientów i naszych pracowników, działając w sposób uwzględniający każdy aspekt środowiska społecznego, kulturowego, gospodarczego i fizycznego. Odgrywając głębszą rolę w społeczeństwie, zapewniamy, że nasze działania biznesowe mają ściśle wyznaczony cel.

 

SPRAWDŹ TERAZ NASZĄ OFERTĘ MARKI SWAROVSKI